Toliau kelionę tęsiame  iki Belgrado, kur tik pernakvojame ir važiuojame tiesiu keliu Į Graikiją.
Graikija, kalnai, miškai, saulė, siauri keliukai..  Pervažiuojame žemyną išilgai, iki Pirėjų uostamiesčio. Keltu keliamės į Kretą. Plaukiame visa naktį. Pirmą kartą plaukiau naktį keltu. Ilgas vakarojimas kavinėje, tvarkingi mandagūs žmonės sėdi aplink. Tik atėjus giliai nakčiai visi šie tvarkingi žmonės nušliaužia, išsitiesia miegoti… ant grindų, tarp staliukų, po staliukais, tarpdury, visur, kur tik įmanoma ir neįmanoma. Hmmmm… na ką gi… o mes su draugais randame nuostabią vietą denyje. Ko gi grūstis viduje, jei denyje džiugina šiltas malonus vėjelis, visiškai juoda tamsa atneša fantazijas ir neregėtus vaizdinius. Būti, svajoti, užmigti įdomu… kūrybiška…

Štai ir mūsų ilgai laukta kelionė į Kretą. Noras brendo kelis metus. Ir štai… tinkamas laikas, tinkama kompanija, tinkama vieta… Važiuojame su draugais aštuoniese, nuomotu mikroautobusu. Tai geriaaaaausias būdas keliauti… Taip smagu ir praktiška. Vairuotojai gali keistis kada nori, nepervargsta. Kelionė saugi. O kelione besidžiaugianti kompanija tai juokiasi, bendrauja, tai aptarinėja rimtas filosofines temas, tai užmiega. Suplanavau kelionę taip:
1 diena – pervažiuojame Lenkiją, nakvojame Brno.
2 diena – pasivaikštome Brno, pusdienį važiuojame iki Belgrado, ten nakvynė.
3 diena – visa dieną važiuojame iki Graikijos, nakvojame Volos.
4 diena – važiuojame iki Atėnų, nakvynė kelte.

Brno

Na, pervažiuoti Lenkiją buvo ilgas laikas, bet, kadangi pirma kelionės diena, tad nuotaikos buvo smagios. Vakare pasiekiame Brno, jau sutemus randame nakvynės namus, pavargę griūname miegoti. Ryte pabudę, apsižiūrime, kad visai jaukus namukas su kiemeliu, kur mes puikiai papusryčiaujame. Gražioje aplinkoje pradėjome puikią dieną. Pusdienį skiriame pasivaikščioti po vieną gražiausių Čekijos miestų – Brno. Pasivaikštome po senamiestį, po turgelį aikštės centre, šalia esančias bažnytėles. Pasidžiaugiame veganiškais ledais, pirktais iš gražutėlio rožinio kiosko-automobilio. Pasėdime ant suoliukų, norėdami pajausti aplinką.

Koutsounari

Ryte mes jau pasitinkame saulę netoli Kretos krantų. Ir važiuojame tiesiai į Koutsounarį, miesteliuką prie jūros kranto. Greitai įsikeliame į savo laikinus namučius ir… džiaugiamės kondicionieriaus vėsa. Na ir karšta… virš 40 laipsnių. Įmanoma būti arba namuose, arba automobilyje, arba gulinėti jūroje. Hmmmm… Taip praeina viena diena, kita, trečia. Žiūrėk, kažkaip jau ir to kondicionieriaus namuose nebereikia, ir ne taip karšta. Aha… apsipratome… valioooo.
O gi jūūūūra… gaivi, smagi, dinamiška. Su kauke ir vamzdeliu plaukiant, gulint bei stebint povandeninį pasaulį, galima pamiršti apie laiką. Aš visai galiu suprasti vandens gyvūnus. Jiems taip įdomu… laikas prabėga, tikriausiai, žaibiškai. Kad ir pats, atrodo, įsigyvenai po vandeniu, jau žiūrėk ir pietūs, kai saulė degina, ne… kepina. Na ir degina, ir kepina mus ant keptuvės.
Na, pagulinėji prie jūros vieną dieną, užtenka. Važiuokime, eikime, žiūrėkime… Netoli esantis didesnis miestukas yra Ierapetri. Pavakaroti jo kavinaitėse prie jūros kranto, ojjjj, koks malonumas.
Ta sala šiek tiek keistoka. Pusę salos užima šiltnamiai. Oho… pasirodo, jie tiekia didžiulį procentą daržovių ir vaisių į žemyną. Pagarba…

Naujai atrasta senoji civilizacija Graikija – Kreta 2017 (II dalis)

Naujai atrasta senoji civilizacija Graikija – Kreta 2017 (III dalis – žmonės)

Daugiau informacijos apie Graikija galite sužinoti facebook grupėje.

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Prisijunkite prie mūsų adresų sąrašo, kad gautumėte naujausias ir naujienas iš mūsų komandos.